Reklamácia tovaru
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom, poštou, alebo na našej adrese.
Reklamovaný tovar je možné doručiť osobne, Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou. Pri reklamáciách dobierky nepreberáme. Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru - faktúra.
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu;
Náklady na dopravu tovaru späť k predajcovi hradí bez možnosti náhrady kupujúci.
Reklamácia bude vyriešená v priebehu 30 dní od prijatia reklamácie v našom sídle firmy. Pokiaľ máte v rámci
reklamácií akékoľvek otázky, prosíme Vás o kontakt emailom na info@alinashop.sk. Prosím nie volať !!
Tovar zasielajte, prosíme, späť, pokiaľ možno, v pôvodnom obale, nepoužívaný. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná.
Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný:
1. Vyplnený formulár o reklamácii tovaru
2. Originálny doklad o kúpe alebo jeho kópiu
Tovar spolu s hore uvedenými dokladmi zasielajte iba na našu prevádzku s textom "Reklamácia tovaru.
Roman Nistor
Riečna 965/2
072 14 Pavlovce nad Uhom
Uvedené doklady musia byť priložené k tovaru.